Rabu, 12 Januari 2011

Jatuh CINTA Lagi

Pertemuan pertama saya dengan DIA hari itu merupakan antara hari yang sangat menggembirakan saya! Entah nape...first time bersalam tangan dengan dia terasa macam ada kejutan eletrik mengalir dalam bdan. Hahaha...saya ni bukan la jenis yang romantik ataupun jiwang...tapi this was happened so suddenly and out of my control! Dari hari pertama berkenalan dengan DIA sehinggala sesi berkaraoke keesokan harinya itu...saya asyik terfikirkan DIA. Gosh...i feel so pathetic!

Hidup bertambah pathetic lagi bila dapat tahu yang si DIA ni sudah berpunya. I was like....GOSH! kenapa la saya selalu jak jatuh cinta pada orang yang tak sepatutnya. It kinda hurt me badly...but what make things more pathetic was that I never give up on that person! Hahaha...so siapa yang bodoh sekarang ni??

Setiap pagi bila bangun pagi saya akan teringat kat DIA dan akan hantar SMS "Selamat Pagi" dan sebelum tidur tak pernah pula saya lupa untuk wish DIA "Good Night". Sambil2 tu saya berharap DIA akan sedar dan tahu perasaan saya...hahaha...bodoh tak saya??!

Baru sekejap tadi saya dapat tahu siapa pasangan kekasih DIA di Facebook. Hurmm....bila dapat tahu siapa orang tu saya dah mula berputus asa. Rasanya saya kena mula hentikan semua ini...tapi peliknya half of me enggan berputus asa! OMG...sangat dilema sekarang! huhuhu...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

owhhh... kre kes th cinta dgn laki org la neh?? hehehe... ade odoh xkemana kn.. soal hati ssh nak tafsir kan...