Terdapat ralat dalam alat ini

Jumaat, 7 Mei 2010

SeLamat JalaN KawanKu yang Hijau!

1hb May 2010- Malam terakhir bersama dengan Isma...huhu. Rasa sangat pilu plak bila nak melepaskan seseorang tu pergi jauh dari kita...lebih2 lagi orang yang kita sayang. Tiba2 terlintas plak di fikiran ni....baru sedar betapa pentingnya kawan tu. Lebih penting dari segala-galanya. Ade boifren ke...or girlfren ke....tak boleh mengatasi rasa sayang kawan tu k. Contoh terbaik adalah malam hijau ini. Walau dalam gambar nampak ceria tapi sebenarnya malam ni adalah malam emosional k! Dapat juga tengok kawan kitorang ni mengeluarkan airmata sebelum berangkat ke Bintulu pada 2hb May 2010 untuk selama-lamanya ( harap dia datang juga melawat kitorg kat sini satu hari nnt ;p)

Sini...saya ada la jugak upload beberapa pic best yang diambil dari kamera kawan2 malam tu....tinggalah kenangan terindah! :)


Ni Isma yang tengah menangis! Hehe..


Sesi terakhir photo shooting!


"Leaving on a Jet Plane" khas utk Isma


Acara makan2 dan potong kek bersama Isma.

1 ulasan:

jon hafkian berkata...

huhu...tp srius xdpt tahan air mata time kt airport.menangis sakan da.xkisah da org sekeliling tgk.