Selasa, 13 Oktober 2009

The Holy Raya Celebration at Jade's Rehab


Selamat Hari Raya Aidilfitri....wah, sungguh meriah suasana malam itu di teratak Along@Jade di Bandar Saujana Putra pada 10hb Oktober baru-baru ini. Kali ini Jade menampilkan suasana baru dengan decoration dan renovation yang baru, unik dan cantik gtew...tema party malam itu simple dan pakai apa saja.... :)

Saya adalah antara tetamu yang terawal hadir bersama beberapa rakan satu kolej saya...kira-kira pukul 7pm...biasala konsep diva...datang kena sekurang2nya lewat satu jam suku k!ahaks... Sementara menunggu yang lain tiba...kitorg sempat menghabiskan masa dengan sesi mengumpat dan gosip panas...ahaks! Hampir sejam lebih menunggu...barulah diva-diva yang lain pun tiba dengan penampilan fesyen yang cantik dan menarik gtew...seramai lebih kurang 20 orang yang hadir k 2 girls and da rest...ermmm....but meriaaahhh!

Selepas bersalam-salaman....semua diva dijemput menjamu hidangan yang sedap-sedap belaka...antaranya sate, mee kari, laksa, nasi briyani, kek lapis dan macam2 lagi la...wah..memang grand party Jade kali ini...semuanya nampak happy dan gembira gitu...

Selepas kenyang...party diteruskan dengan ice breaking antara satu sama lain. Tapi yang peliknya ice breaking kali ini lebih ditumpukan kepada nama dan id di facebook..memandang semua diva yang hadir aktif dalam kegiatan2 sosial di facebook....maklumla kita mengikut arus teknologi IT kekdahnya...haha! Dalam, sesi ini...seperti biasa Jade la jadi MC...memang kelakar la...siap setiap orang disuruh 'miming' la...nyanyi la. Yang bestnya semua sporting gtew...ala eppah (first timer in da club) pun menyanyi lagu Jaclyn gemilang versi sendiri....lunak sungguh suara eppah...muaaahks!

Majlis lak diteruskan dengan senda tawa dan photo shoot....haha..kalo tgk pic2 ni....pose semua memang mengalahkan diva segala diva! Pose ala tyra, furonda, jael dan macam2 bentuk susuk dan lentik badan lagi...hehe..memang dasar jiwa 'senilistik' gtu..

Malam tu berlarutan sehingga pukul 1pm lebih kurang....semua pun bersalam-salaman sebelum pulang...mengikut tradisi lama namum dimodenkan dengan gaya 'kissing diva' and 'raba light2' gitu...oops!

Harapan saya, moga the next events of this gang will be as fun like this an harap semua diva2 dapat terus bersama dan tidak berpecah belah dan terpecah lobz masing2 yew...hehe... u ols cool dowh...!!


Who's in da pic: Me, Jojie, Jade (Tuan Rumah), Jue, Afiq, Eppah, Hurmz, Walter, Eddy, Shah, Cliff, Mac, Madi, Pojie, Eddie, Lan, Albert, Khairi...and a few who are not listed as I can't recall....but you were all listed here and you guys had make the party amzing. Sweet Memory! :)

Tiada ulasan: