Rabu, 20 Januari 2010

Zino sudah cipta BRAND baru?!?


"Apa....saya invented new brand? Layak ke? Hahaha..."
Mesti korang tertanya-tanya apa benda nie....Well, saya belum layak lagi nak buat model or brand baru ...but who knows satu hari nanti kalau ada rezeki kan? So jangan pening-pening kepala dulu...relax.....brand ni bukan saya yang buat....tapi DELL corporation yang buat....mesti korang belum pernah dengar kan?? Tapi bagi yang minat dalam dunia gadget atau IT mesti dah tau benda ni......atau maybe belum sebab still baru dalam pasaran lagi.

Macam saya ni bukanla die-hard-fan of gadgets and IT stuffs...but off and on...kadang2 tu "terminat" juga! Macam yang ini.....saya minat sebab reka bentuk dia yang sangat comel and elegan..bayangkanla kalo ada desktop sekecil comel ini....boleh dibawa ke mana2...mesti best!!
Dan yang menarik juga pasal dektop ini sebab dia menggunakan latest operating system iaitu Windows 7 dan juga Windows Vista, boleh support up to 1 TB hard disk capacity!! Lepas tu bukan bleh guna setakat kat PC saja ye, tapi leh gak sambng terus kat televisyen untuk tujuan hiburan u olz!! Best kan?!?
Nak tahu lebih lanjut pasal tech specification,

INTRODUCING..........Inspiron Zino HD!

Apa Inspiron Zino HD?? Bacala nie... (sumber dari http://www.dell.com)



"Introducing the new InspironTM Zino HD mini desktop computer. You’ll be amazed by how many powerful features are inside such a perfectly small 8" by 8" square."
  • Personalize with 10 optional interchangeable colors and designs
  • Its small form factor conveniently fits just about anywhere
  • Watch movies with HDMI and optional Blu-ray DiscTM Drive
  • Optional discrete graphics, up to 8GB memory1 and up to 1TB2 hard drive for amazing performance
  • Meets Energy Star® 5.0 Standards

So, ada minat tak?? hehe....yang penting nama brand pun sama macam nama saya kan?? Bangga la juga kejap sambil menunjuk-nunjuk kat kawan2 nie...haha...So kalo minat beli la...tapi tak sure lagi kat Malaysia dah ada atau belum. Setakat ni status unknown...begitu juga dengan harganya. Senang cerita, apa kata kita gi berkunjung kat cawangan DELL ?? Hehe... SELAMAT MEMBELI!


Tiada ulasan: