Ahad, 20 Jun 2010

Cerita Hati Saya

Hurmmm......terlalu banyak yang berlaku akhir-akhir ini hingga saya tak tahu nak meluahkan isi hati ini kepada siapa. Kenapa begitu banyak kepedihan ni?? Entah mana Si Keseronakkan tu bersembunyi!

Ermm...baru-baru ini saya kehilangan seorang kawan. Entahla nak cakap macam mana....kalo nak dikatakan saya ni seorang pendendam....bukan juga! It's all about respecting each other. Kalo kawan dengan kawan dah tak boleh nak respect each other.....why we have to pretend to be friend?? Tapi perasaan saya ini.....siapa yang tahu? Hanya Tuhan je tahu...apa yang berlaku pasti ada hikmah di sebaliknya! Well, I always want to think postively selagi termampu! So be it!

Tak cukup dengan masalah ni, sekarang saya pula tengah bergelumang dengan krisis hubungan! Complicatednya!!!! Saya tak tahu nak akap macam mana......saya berharap sangat yang dia tahu perasaan saya. Saya tak pernah berniat mempermainkan perasaan sesiapa....lebih-lebih lagi saya dah pernah mengalaminya. Memang betul diri ini sudah mula membuka pintu tapi pintu ini bukan untuk dia kot! Huhu....dilema sangat...

Masalah kawan...cinta masih tak cukup! Kini dengan masalah kewangan...masalah study! OMG! Nak je saya menjerit sekuat hati kalo boleh....biar sampai hilang suara. Tapi saya masih berpijak di bumi yang nyata! Still normal! Ahaks......c'mon beb...this is Zino...a person that always know what to do when troubles comes and can stand on his own feet! Takkan mudah jadi gila! Hahaha....

Walaupun banyak benda yang sangat pedih dan pedas menimpa....saya tetap masi boleh bertahan kerana saya masi mempunyai ramai kawan yang sangat memahami saya dan sentiasa menjadi peneman di waktu suka duka saya. I love them very much! Walaupun perkara kecil seperti menemani saya karaoke, lepak-lepak atau makan-makan....or listening to my stupid jokes....actually it really meants a lot! Thanks So Muucchh!

Inilah cerita hati saya sekarang........

3 ulasan:

i.r.k.u.y.s berkata...

begitu la kehidupan zino..ade naik ade trun..klu tak..xde thrill..
seme manusia alami seme tuh...u.i..pun alami bnda yg sama..so..

life must go on..let it be our memories..

Zino Zegna berkata...

hehehe...betul2...thanks syuk ;)

jon hafkian berkata...

somehow i feel like u're myself la zino.i always know what to do n which path i should follow.