Terdapat ralat dalam alat ini

Isnin, 21 Jun 2010

Malam BBQ yang Tenang

19th June 2010- Rupanya aktiviti panggang memanggang di hujung minggu sangat seronok! Ayam panggang, pedal ayam, bontot ayam, hotdog panggang...wah sangat sedap!

Walaupun tanpa dirancang......Along tiba-tiba mendapat idea untuk meluangkan masa hujung minggu dengan menikmati BBQ. Hehehe...pada mulanya nak buat ringan-ringan kat dalam rumah Mac ja...tapi berakhir kat taman Permaisuri. Walaupun yang datang cuma 8 orang ja...namun keseronokkan tetap terasa. Teringat plak saya dengan keadaan malam tu.....kurang ini kurang itu la....maklumla first time menganjurkan BBQ sendiri...well, rasanya next time kena amik kursus kot. Haha....learn from mistakes! hehehe ;)

Thanks Along for a such great idea.....and also to Hurmz, Mac, Syuk, Syed, Madi and Atong....thanks for coming along! Can't wait for the next session. Ajak ramai-ramai...... Maybe after this we can do steamboat plak.....! ;=)

TENGAH MEMBAKAR ARANG...GIGIH!

NAMPAK TAK BONTOT AYAM PANGGANG TU?? THANKS HURMZ..HEHE

MAC YANG SEDANG GIGIH MEMANGGANG AYAM...SIAP LETAK MADU LAGI!

TENANG DUDUK DI SINI SAMBIL BERGOSSIP!

CAN'T WAIT FOR THE NEXT SESSION!!



3 ulasan:

aMz berkata...

kan... sgt meriah uols mlm tu..i suke tgk pic2 atas spider web tu.. seyes.. pose sume ala2 model jantan hotz.

Zino Zegna berkata...

haha......yes...smua pose jantan...termasuk i! gtewww....

p/s: dlm chatbox tu peliwat tu mesti adala hurmz kan!! hehe...

jon hafkian berkata...

waaaa.....mentang2 i xde pic,x bole nk melaporkan dari tempat kejadian.btw,thanx guys.